Mamicile din parc

Nu imi place sa stau pe langa mamici, cand merg in parc cu fetele. Alea mereu sunt cele mai tari, copiii lor sunt super destepti, super activi, si mereu ma simt ca o furnica prin preajma lor. Asa ca merg in parc doar cu prietenele si cu sotul. Macar evit dicutiile pe diverse teme si nu ma enervez. De multe ori, aud mamici laudandu-si odorul, cat de repede a scapat de pampers sau cat de repede a facut la olita. La inceput credeam fazele astea. In timp, insa, mi-am dat seama ca sunt exagerari. Ele nu dau niciodata nimic nesanatos copilului lor. Sigur ca da…. Si eu, sunt Maica Tereza…. Tin minte ca in urma cu ceva timp, pe cand n-o aveam decat pe D., iesind cu ea de la cresa m-am oprit in parc. Si a aparut o mamica din asta super, mega aranjata cu fetita dupa ea. In parc…. Fetita era aranjata mai ceva ca mama ei. Cu rochita ultimul tip, pantofiori din lac, camasuta, calcata. Au venit in parc, oameni buni. Si stiti ce a facut duduia? A luat un servetel umed, si a sters toataaaaaa hintaaaa. Serios. Am ramas ca la dentist. Pai daca ti-e sila de hinta, de ce mai vii cu copilul acolo? Noi acolo mergeam in parc zilnic. Nu am zis nimic, desi in sinea mea, ii plangeam de mila copilei aleia. Era tinuta intr-un glob de cristal. Nu vreau sa stiu cat de bolnavicioasa va ajunge cand va merge la gradinita. Eu cand merg cu fetele in parc le las in voia lor. Nu tip la ele sa nu faca aia, sa nu se joace in nisip sau mai stiu eu ce.