Ultimele locuri vizitate

Am avut 6 saptamani pline. Sase saptamani in care am calatorit in vreo 100 de localitati, in sase judete si am vazut cam toate formele de relief posibile. Ca sa fiu mai clara voi face o lista cu locurile despre care nu se mediatizeaza in exces sau poate deloc insa sunt absolut fantastice de vazut si de admirat pentru - macar cateva minute. Aceasta lista incepe cu:
1. Dunarea pe la Harsova - zona Ghindaresti - absolut magnific, pacat ca am vazut pe timp de umbra, adica era noros cerul, dar am ajuns la concluzia ca dunarea fiind intunecata parca impune o oarecare intunecime zonei in care se intinde.
2. Plaja Corbu - aici nu va recomand sa mergeti pentru ca locul e perfect asa cum e - adica cu puitni oameni. Sincer nu as vrea sa ajung acolo si sa vad gratare si chefuri sau ochelari de msuca si umbrelute. E magnifica zona, salbatica si e chiar langa un punct de tragere militar asa ca nu vreti sa va riscati viata.
3. muntii Macin - din judetul Tulcea - nu au o altitudine decat de vrei 400 si ceva de metri ceea ce ii face sa fie si mai speciali avand in vedere sunt mici. Cand te urci pe ei insa privelistea e absolut incantatoare.
4. manastirea Cocos - tot de prin judetul Tulcea, intr-un spatiu izolat - la poalele muntilor, un loc absolut superb pentru relaxare
5. Micul Golf din 2 mai, o plaja candva pustie, acum cam aglomerata de gunoaie.
6. Vulcanii noroiosi - Buzau
7. Murighiol - in Delta Dunarii
8. Lepsa din drum de la Soveja, unde am vauzt caprioare salbatice in padure, veverite si un urs, noroc ca asta era departe
9. Rezervatia naturala Focul Viu de la Andreiasu de Jos
10. Cascada Putna - desi nu e tocmai impresionanta - locul in care se afla te facsineaza.
11. Odobesti - Jaristea - zone superbe
12. Mica Balta a Brailei
13. Stancuta - un loc plin cu verdeata
14. Localitatea Niculitel - intre muntii Macin
15. Orasul Tulcea care are o faleza superba
16. Viile de la Panciu
17. Podul de la cernavoda
18. Centrul de la Cernavoda - care este foarte ferches - cum imi place mie sa zic
19. Priza Dunarii de la Galati
20. Vama Veche care era foarte frumoasa dupa ploaie, pustie, fara tot felul de nebuni care sa iasa pe strazi si pe plaja, beti si sa faca scandal, ca scumpa totusi...avand in vedere ce era inainte.