Cu rolele prin parc

Foarte amuzanta a fost si partea cand am primit cadou prima oara niste patine cu rotile de la tatal meu. Singura problema era ca erau aduse second hand din Germania si nu aveau frane. Impreuna cu o prietena am inceput sa ne dam prin parc, pe alei . Cand urcam era mai usor, cand coboram era dezastru, nu puteam opri. Faceam un viraj ca sa pot opri. La un moment dat am prins viteza si am aterizat direct pe jos. M-am julit un pic in genunchi, dar nu am patit mai nimic. Nu m-am descurajat, am incercat din nou. Pentru ca nu ma puteam opri pe aleile inguste din parc, m-am agatat o data de un om, o data de un copac. Prietena mea era mai prudenta, se dadea incet si prefera sa nu coboare pantele. Tot cu rolele mele s-a dat si un amic, el avea o viteza remarcabila, se putea opri fara probleme, a facut un spectacol incredibil si ne-a distrat pe toti. Dar cum orice lucru are o viata limitata, s-au stricat si rolele mele la un moment dat si ne-a parut rau la toti, ca nu am mai avut cu ce sa ne distram.