Mumia

Venind pe drumul de centura (nu-mi mai amintesc al carei localitati) am observat la un moment data o femeie imbracata tipator, care-mi facea semne din miini si am oprit. Tipa deschise portiera din dreapta si-si baga capul inauntru intrebindu-ma daca n-as fi interesat de o partida de sex, adaugind ca era moarta de foame. Desi am vrut s-o resping de la inceput (nu aveam nici un fel de consideratie fata de asemenea femei), privind-o mai bine, m-am lasat convins, mai ales ca spunea ca locuia foarte aproape, intr-o casa la marginea drumului. I-am spus sa urce si m-am lasat condus de ea spre locatie. Am ajuns, asa cum spusese, foarte repede, dupa ce, in prealabil, i-am cumparat ceva de mincare, si m-am lasat condus intr-o camera saracacioasa, in mijlocul careia trona un pat urias. Incepu sa se dezbrace lasciv, ca o profesionista, invitindu-ma sa fac si eu la fel, ramase goala si se intinse pe pat, gata sa ma primeasca. N-am stat prea mult pe ginduri, am luat-o in brate, cu ochii inchisi (ca sa scap de privelistea aceea deprimanta, probabil). Dupa o vreme, am deschis ochii si-n locul femeii care se urcase in masina am vazut un corp stafidit, numai piele si os, ca o mumie si m-am ingrozit. M-am desteptat brusc, lac de transpiratie, fericit ca a fost numai un vis, jurindu-mi, in gind, sa nu mai iau niciodata asemenea femei in masina.