Masinile de spalat cu uscator va fac viata mai usoara si mai simpla

V-ati saturat de rufele pline de apa si de intinsul pe sarma, zile intregi de asteptat pana se usuca camasa cea noua? Toate acestea pot fi doar o amintire urata cu noile electrocasnice mari din categoria masini de spalat cu uscator de la Rombiz pe care le puteti vedea accesand linkul rombiz.ro/masini-de-spalat-rufe/filtre/caracteristici-generale-uscator-da.

Pe rafturile magazinului virtual puteti gasi cateva dintre cele mai bune modele de aparate electrocasnice pentru spalat rufe, avand caracteristici de top si de la producatori al caror brand s-a impus pe piata de profil prin eficienta si calitatea sporita a pieselor folosite si functiilor oferite. Masinile de acest tip au pana la noua sau unsprezece kilograme capacitate de incarcare, capacitatea de a usca pana la sase kilograme, chiar sapte sau opt de rufe proaspat spalate si 1500-1600 rotatii pe minut. Au incarcare frontala, sunt automate, au selector de centrifugare si display LCD, clasa de eficienta la spalare si centrifugare este A, tamburul este din inox. Aveti la dispozitie 16 programe, inclusiv program de spalare rapida, de prespalare, pentru bumbac, sintetice si lana sau delicate. Fiind produse premium, masinile de spalat cu uscator au functii de siguranta pentru copii, protectie impotriva inundatiilor, sistem de detectare a spumei, dar si sistem de reglare a consumului de apa. Sunt silentioase, nivelul de zgomot la centrifugare fiind de doar 50-80 dB.

Pe LCD sunt vizibile informatii despre temperatura, timp ramas si programul in desfasurare, cuva e din plastic la unele modele, au si program pentru camasi, program mixt, sport si usor de calcat. Eficienta lor sporita tine si te timpii de spalare mult mai mici decat in cazul masinilor de spalat clasice, consumul de energie este mai mic, la fel si capacitatea de stoarcere si uscare. Pentru un plus de confort si de stabilitate, modelele de masini de spalat prezentate pe site sunt dotate cu functii speciale care le prelungesc viata si le ajuta sa faca fata mai bine unei utilizari dese.

La un pret excelent si o calitate care va va convinge de la prima spalare, masinile de spalat puse la dispozitie de Rombiz vor deveni in doar cateva zile cei mai buni prieteni ai dvs. care va scot din orice incurcatura legata de lenjerie si haine si de curatenia lor.

Cum deosebim anvelopele intre ele

V-ati gandit vreodata cum v-ar fi incaltati in cizme la o temperatura de 40 de grade?! Dar in sandale la o temperatura de minus 10 grade?! Ei bine, acelasi lucru se aplica si cu masinile, cand vine vorba de anvelope si de schimbarea lor in functie de sezon. Multi utilizatori de autovehicule inca nu stiu sa deosebeasca o anvelopa de iarna de o anvelopa all season, sau mai grav, de una de vara, ceea ce duce la utilizarea lor total neadecvata si in final de defectiuni grave ale masinii.

Exista persoane care doresc sa isi ,,incalte’’ masina cu anvelope pentru sezonul rece dar, cu toate acestea, nu vor sa fie inscriptionate cu M+S, crezand ca anvelopele ce poarta marcajul MS sunt anvelope pentru toate sezoanele. Toate anvelopele de iarna poarta marcajul M+S, marcaj ce vine de la Mud&Snow adica noroi si zapada. Daca nu stiti cum sa recunoasteti anvelope starfire de iarna, atunci iata un pont bun: anvelopele de iarna poarta in general in denumire un cuvant de genul snow, ice, kristall, frigo, winter si polaris, cuvinte care ne duc cu gandul la iarna, zapada, frig si gheata. Exista insa mai multe criterii de deosebire si mai multe marcaje care ne pot indica faptul ca avem de-a face cu anvelope de iarna.

Acestea sunt: simbolul M&S asa cum am zis mai sus, adica Noroi si Zapada, simbolul fulgului de nea, care identifica anvelopele de iarna in concordanta cu standardele industriei producatoare de anvelope bazate pe definiţiile Nord Americane ale anvelopei de iarna si sa nu uitam de faptul ca multe SUV-uri si vehicule pentru Off-road sunt echipate cu anvelope marcate cu simbolul “M+S”. Motivul este ca aceasta categorie de anvelope a aparut initial in Statele Unite ale Americii unde anvelopele pentru toate anotimpurile cu marcajul “M+S” sunt obisnuite.

Intre Scylla si Charybda

De fiecare parte a stramtorii Messina se afla stanci cu aspect abrupt, care au fost, dintotdeauna motive de ingrijorare, chiar spaima, pentru navigatori. Ele au provocat numeroase naufragii, trecerea unei corabii prin stramtoare fiind un act eroic a carui glorie era cantata de aezi. Ca atare colosii de piatra si-au gasit reprezentarea alegorica in legendele vechilor greci: Scylla, fiica a lui Typhon si Echidna, fusesera prefacuta din gelozie, de vrajitoarea Cice, in monstru marin care inghitea nave si corabieri. Si-a gasit sfarsitul in piatra pedepsita de Heracles, fiindca rapise o parte din boii lui Geryon celalalt monstru, Charybda, fiica lui Poseidon si a Gaei, era de o salbaticie fara seaman, inghitind pe toti cutezatorii care ajungeau in preajma sa, cu o lacomie nepotolita. A fost traznita de Zeus, fiindca inghitise o parte din cirezile pe care Heracle le mana spre Argos. Printre cei doi monstri infricosatori au trecut argonautii, datorita cantecului neasemuit al lui Orfeu si ''eternul'' Ulisse, cel ajutat de zei, de sansa si de propriile eforturi. A fi ''intre Scylla si Charybda'' presupunea un moment de grea cumpana si primejdie, aparent fara iesire, dar care rezerva oricui surpriza de a fi argonaut sau egalul lui Ulisse. Deci expresia este folosita astfel de multi oameni care strebuie sa ia o decizie grea sau sa aleaga intre cele doua taisuri ale unei sabii la fel de mortale in ambele capete.