Viata in puf

In avalansa de probleme si variabile ce trebuie luate in vedere atunci cand traiesti in marele oras, cred ca elementul care iti aduce cel mai mult alinare pe langa dragostea celui de langa tine (daca ai norocul sa gasesti pe cineva fata de care sa simti asta) este confortul. Confortul personal este foarte important. Si daca tot este vorba despre confort, mie una imi place sa fiu tinuta in puf. Nu la figurat, ci la propriu. Imi place sa ma rasfat in pat intre perne cu puf, pilote puf, daca ar mai exista saltele cu puf, mi-ar placea si aceasta sa fie din puf. Nici nu m-ar mai interesa suportul lombar. Nu. Eu vreau ca totul in jurul meu sa fie pufos.

Recent a trebuit sa cumpar o pilota noua. Cea veche era deja deterioarata. Inauntru avea cocoloase si nu imi mai gaseam locul sub ea. Am cautat pe net pilote puf si am gasit cu ceva dificultate un magazin de unde sa cumpar pilote puf de buna calitate. Mie imi plac culorile calde asa ca mi-a fost destul de greu sa gasesc ceva pe placul meu pentru ca se pare ca producatorii de pilote nu sunt chiar la zi cand este vorba de design si culori si cel mai simplu este sa alegi ceva simplu si apoi sa imbraci pilota in ce culori doresti. Mi-aduc si acum aminte cum a inceput ura mea pentru culori nepotrivite cand este vorba de pilote/plapumi. Cand eram mica mama ma invelea cu o plapuma grea care era pe o parte portocalie si pe alta mov. O uram din suflet. Probabil de aceea acum ca am crescut ma intereseaza asa de mult sa am o pilota asa cum imi doresc si nu ma multumesc cu orice.

Eu am gasit in final ceea ce am cautat asa ca daca si tu cauti pilote puf, fa la fel ca mine si cauta pe net cu incredere.