Desertul preferat

Sunt curioasa fiecare ce desert preferat are. Mie una imi place tiramisu, insa nu cel cumparat ci cel facut in casa. As face toata ziua prajitura asta fara nicio problema. Daca nu ar fi asa de scump mascarponele, pe cuvant ca l-as face la infinit.
Asta e desertul preferat. Insa imi plac mult si prajiturile pe care le face mama. In special cea numita Prajitura Fanta. E un deliciu. Are branza dulce, budinca facuta cu Fanta si nu cu lapte. Interesant, nu? Doar ca sotului nu ii place deloc. Eu o manac cu pofta. Mai imi plac si prajiturile cu ciocolata. In special cele facute de sora mamei mele, care e o bucatareasa extraordinara. Nu pot refuza nici cozonacii. Mai ales cei cu urda. Astia sunt o incantare pentru papilele mele gustative. Cand eram la tara, mancam mereu. Nici nu ii scotea bunica bine din cuptor ca ma si bagam in ei. Nu ma interesa ca dup-aia ma putea durea stomacul. Important era sa manac cat mai mult. Nu ma opresc nici de la porumbul fiert. Il manac, doar pe cel cu boabe mici, fiindca stiu ca asta e cel mai dulce. Mai este si ala cu boabe mari dar ala e prea tare pentru mine si nici nu imi place ca si gust. Insa cel cu boabe mici....mmmmm e super gustos. Abia astept sa se faca porumbul la tara, sa imi aduca si mie mama sa fac.
Probabil ca ar mai fi deserturi dar acuma nu mai imi vine in minte niciunul. Daca e cu  ciocolata, clar scrie numele meu pe el. Stiu ca toate astea sunt pline de calorii, dar zau ca nu-mi pasa. Oricum sunt slaba ca o scoaba, asa ca numai la dieta nu ma gandesc eu atunci cand mananc deserturi.