Pepenele galben

Ah cat de mult imi place. De fapt nu stiu daca e vorba despre pepenele galben, fiindca cel despre care vorbesc are miezul verde. Dar imi place.... de mor. As putea manca toata ziua doar pepene din asta si nu m-as satura. Acum am noroc fiindca am de unde alege. La noi in piata gasim pepene din asta, intre 2 lei si 3 lei. Saptamana asta mi-am cumparat de vreo doua ori si tare bine mi-a picat.

Plus ca avand in vedere ca sunt insarcinata, imi mai si fac reducere vanzatorii din piata. Sau ma mai lasa sa imi fac damblaua si mai gust si fara sa cumpar si nu zic nimic. Ce sa fac mai profit si eu de faptul ca sunt gravida. Asa cu un tupeu din ala nesimtit, fiindca prea am fost buna toata viata mea. Asa, cum ziceam pepenele asta ma termina. Mai ales ca de fiecare data cand trec prin piata si simt mirosul imi vine sa il mananc cu tot cu coaja. Pacat ca imediat se termina sezonul. Si ferice de mine ca nu ma vad dand 8 lei pe un pepene din asta pe timp de iarna. Nu ma vad si punct.