Business cu saci de vidat

De o vreme eu si partenerul meu am intrat in afaceri. Am cautat un spatiu comercial care sa aiba vad si am deschis un magazin cu produse dragute si ieftine pentru oamenii ca noi, interesati sa faca din spatiul din casa lor acea insula la care toti visam. Dupa toata tevatura si toate actele necesare deschiderii unei afaceri, dupa toata birocratia de care ne-am dat cu capul si dupa mult stress si bani cheltuiti am reusit sa deschidem magazinul. Acum nu iti imagina ca este ceva luxos. Nu. Este un spatiu simplu insa decorat cu bun gust insa punctul sau forte sunt produsele pe care le poti gasi la noi.

Avem o gama mare de articole de petrecere, articole de infrumusetare a locuintei si articole pe care sigur nu le gasesti in alta parte. La fel ca multi alti oameni care intra in afaceri in ziua de astazi, ceea ce aducem in stoc este cumparat de pe internet. De exemplu, am descoperit ca avem vanzare foarte buna la saci vidat, dupa ce un client de-al nostru ne-a recomandat prietenilor si ne-a ajutat sa ne facem reclama pe retelele de socializare. Tot cartierul (si nu numai ) stie acum ca la noi poti sa gasesti saci vidat ieftini si care te pot ajuta sa pui la pastrare, intr-un spatiu cat se poate de restrans, hainele care fie nu sunt de sezon, fie sunt invechite insa nu te lasa sufletul sa le arunci.

Revenind la internet, am cumparat articolele noastre in mare majortate de pe internnet deoarece sunt ieftine si am gasit cativa distribuitori foarte seriosi, cu o reputatie extraordinara. De la unul intre acestia am cumparat si saci vidat si ne-a recunoscut ca nu a facut asa de mare vanzare inainte ca noi sa cumparam produsele de la el si era hotarat sa isi vinda afacerea la randul sau. Eu ma bucur ca nu a facut-o, asa putem sa facem afaceri in continuare si eu si el si avem o relatie foarte buna de afaceri. Asa ca, tine ochii deschisi si mult succes si tie.