Pandativele din Argint cu rubin si marcasite

Cu sufletul luminat de frumusetea zilelor insorite din aceasta saptamana, am plecat prin magazinele de bijuterii sa ma innoiesc. Prefer bijuteriile din argint si ma incanta modelele geometrice ale monturilor, accesorizate cu pietre generoase in mijloc si ,,picaturi de marcasite” pe margini. Pentru mine acest ,,peisaj”, pictat de artistul bijutier in argint, este idealul de frumusete in domeniu, daca in centrul bijuteriei se afla un rubin. Este stiut faptul ca rubinul natural nu este usor accesibil si din acest motiv, trebuie binecuvantat momentul aparitiei rubinului sintetic, de laborator, cu proprietati estetice identice cu ale celui natural si pret pe masura posibilitatilor medii.

Nu am nici o problema in privinta pietrelor bijuteriilor pe care le cumpar, pentru ca stiu bine ca nu-mi permit diamante si rubine naturale… Din acest motiv, toata preocuparea mea cand cumpar bijuterii din argint este sa aleg armonia in cadrul modelului de bijuterie si posibilitatea utilizarii ei in cat mai multe cazuri legate de eventualele evenimente si tinute pe care le pot realiza cu dotarea din garderoba. Ultima bijuterie cumparata a fost un pandantiv cu rubin si marcasite de la Zamora Collection. Am foarte multe pandantive pe care le schimb cu trei lantisoare din argint cumparate mai demult. Lantisoarele nu se demodeaza niciodata si se pot combina cu diferite pandantive. Dupa parerea mea pandantivele atasate lantisoarelor din argint si din argint rodiat, pun in valoare decolteul, dau distinctie si aer de festivitate oricarei rochii si persoane. Niciodata nu treci neremarcata cand ai un pandantiv deosebit pe un decolteu decent si elegant. Pe site-ul www.ZamoraCollection.ro este paradisul bijuteriilor din argint, al colierelor , seturilor, cerceilor din argint si inelelor, al ceasurilor din argint produse in cele mai minunate modele.

Acolo am gasit a multime de modele de pandantive. Nu ma puteam decide. Erau pandantive de diferite forme, adevarate tablouri de bucurie si stralucire. Am o mare satisfactie ca port unul dintre ele si, mai mult decat atat, l-am achizitionat si la pretul ideal in raport cu calitatea si valoarea estetica. Dragele mele prietene, cand timpul va da ragaz, va recomand sa treceti prin www.ZamoraCollection.ro spre delectare, impodobirea trupului si innobilarea sufletului cu frumusetile din Noua Colectie Zamora!