Din ce in ce mai multi romani au astazi oportunitatea de a lucra de acasa, beneficiind in acelasi timp de indepenedenta si de confort, fara sefi, fara carduri de intrare si fara celebrele “fise de pontaj”. Insa riscul care exista legat de lucrul de acasa este pierderea concentrarii si solicitarea la maximum a atentiei distributive, rezultand astfel in eficienta scazuta.
Iata de ce este absolut necesar sa ne gandim la amenajarea unui birou acasa, separat de restul activitatilor din casa. O putem face singuri, insa cele mai bune sfaturi si cea mai eficienta organizare a spatiului, va veni desigur din partea unui designer de interior care are un important portofoliu design interior office.
Acesta va sti sa ne sfatuiasca in legatura cu amplasarea biroului, tinand cont de zonele cu trafic intens din casa, de zonele cu iluminare buna si de zonele expuse zgomotului. De asemenea, pentru o activitate care presupune primirea unor clienti si intalniri private, va fi nevoie de amenajarea unui spatiu privat, nu doar a unei zone de lucru.
De asemenea, tot impreuna cu designerul de interior office veti cadea de acord asupra spatiilor de depozitare, rafturilor si obiectelor de mobilier, precum si a aranjarii lor cat mai judicioasa. Pentru ca este un spatiu de lucru acasa ar fi ideal sa gasiti piese care sa fie atat functionale cat si estetice, dar mai ales in acord cu ideea de design interior a intregii case.
Conveniti asupra culorilor pe care le veti folosi in spatiul de lucru, atat pentru pereti cat si pentru mobilier. Uitati de bej-ul tipic spatiilor de birouri, si orientati-va mai degraba catre culori vii, care sa va mareasca randamentul si pofta de lucru. Fiecare are o paleta proprie de culori care ii pot afecta starea de spirit, asa ca tineti cont de asta in discutia cu designerul de interior.