Cum ar fi?

Cum ar fi daca ne-am putea aminti totul despre noi, din momentul in care am venit pe lume? V-ati pus intrebarea asta? Eu da. Incercam sa-mi dau seama, din ce moment al vietii mele, am inceput sa am amintiri. Inca nu mi-am dat seama cu exactitate, dar cred ca imi amintesc asa niste lucruri vagi cam de pe cand aveam vreo 5 ani. as fi vrut insa, sa-mi amintesc expresia mamei, cand m-a vazut prima oara.
Sau sa stiu, cum a reactionat tata, cand m-a vazut prima oara? As fi vrut sa stiu, daca fratele meu m-a acceptat mereu sau au fost momente de crize de personalitate. Lucrurile astea, se pare ca nu le vom sti niciodata. poate la un moment dat, se va gasi cineva sa inventeze ceva, care sa ne ajute sa ne amintim, toate lucrurile astea. Oare, o fi bine sa vreau sa-mi amintesc lucrurile astea? Sau o fi rau? De multe ori m-am intrebat daca lumea din jurul meu a fost altfel, atunci cum a fost ea cand eram eu, bebelus? Sunt sigura ca si voua v-ar place sa aflati raspunsul la intrebarile astea.
In momentul acesta, doar asa vor ramane. La stadiul de intrebari.

Poate, cine stie, vom gasi un raspuns pertinet, la un moment dat. Ar fi frumos, nu? Imi amintesc ca in copilarie erau niste desene animate, care se numeau Tha Rugrats. Astia erau niste copii, cu varste cuprinse intre cateva luni si cativa ani, care se intelegeau intre ei. Practic isi intelegeau bolboroselile. Mi-ar fi placut si mie sa imi inteleg bebelina de mica. Ar fi fost totul mult mai simplu.