Toate drumurile duc la Roma

Unul dintre cele mai frumoase momente ale unei nunti mi se pare… petrecerea burlacitelor. Stiu, veti spune ca sunt lipsita de romantism, insa tocmai pentru ca eu cred intr-o casnicie pentru toata viata, ultima petrecere ca intre fete mi se pare un moment extrem de important. Astfel ca nu putea sa fie unul banal - o simpla petrecere intr-un club, ci trebuia sa fie mai mult de atat.

Si pentru ca nu fusesem in niciun concediu in strainatate cu fetele, dar mai ales pentru ca ne doream sa facem asta de foarte mult timp, am stabilit ca asta e ocazia perfecta sa ne facem bagajul si sa o tulim la… Roma. Am ales Roma, pentru ca niciuna dintre noi nu vazuse acest oras si pentru ca gasisem eu acolo un designer de rochii de mireasa care imi placea foarte mult si care urma sa mi-o faca pe a mea. Am imbinat utilul cu placutul. Dupa ce am convenit asupra destinatiei, am inceput sa cautam oferte si am gasit un City Break Roma foarte avantajos pe www.sobisturism.ro. Apoi, ne-am pus in bagaj putine haine, pentru ca toate voiam sa ne mai cumparam de acolo, si multa pofta de distractie. Ne-am facut si un plan de vizitare, insa planul nostru continea mai mult cubluri si mai putine atractii turistice, desi le-am bifat pe cele mai importante: Coloseumul din Roma, Basilica San Pietro, Fontana di Trevi, Pantheonul, Columna lui Traian, Vaticanul, Campidoglio sau Parcul Villa Borghese. Insa am fost si in Campo dei Fiori, zona Piazza Navona si Trastevere, unde sunt cele mai bune baruri si cafenele sau in Testaccio si Ostiense, unde sunt cele mai multe cluburi de noapte.

Am avut patru zile pline, in care am dormit foarte putin, pentru ca nu voiam sa pierdem nimic din viata colorata si boema a italienilor, dar as vrea sa ma reintorc acolo si cu sotul meu, pentru a gusta amandoi din La Dolce Vitta.