10 lucruri care imi plac la nebunie

In viata asta atat de diversa exista foarte multe lucruri care imi plac, insa exista mai putine care imi plac la nebunie si dupa care ma topesc.

Bine nu toate sunt lucruri si nu toate au un fundament, unele mai mult sau mai putin pot deveni indispensabile iar altele sunt obligatorii prezente in viata mea. Totusi cand vine vorba de preferinte, fiind foarte stricta cu propria persoana cat si cu cei din jur, aleg cu atentie ceea ce mi se cuvine si nu las pe nimeni sa imi imuna lucruri. Astfel cele mai iubite lucruri de mine sunt:
  •     Iubitul meu – imi place la nebunie si mi-e dor de el si cand e langa mine
  •     Pisicile – ma opresc la fiecare pe strada sa o mangai sau chiar sa ma joc cu ea daca imi permite
  •     Vanilia – am tot ce se poate cu vanilie, de la comestibile pana la cosmetice, gel de dus cu vanilie, crema de corp cu vanilie, crema de picioare, parfum, balsam de buze si tot ce se mai poate
  •     Culoarea verde – am o gramada de haine verzi, oja, clame de par, esarfe, incaltari si multe altele
  •     Mancarea chinezeasca – pot sa mananc la nesfarsit, pana pocnesc
  •     Ploaia de vara – m-as topi in ea si as renaste la nesfarsit
  •     Zapada pufoasa si brazii de Craciun, as vrea sa tina mai mult si sa ma satur de ei
  •     Laptele, as face baie in lapte daca as putea, cu miere de albine, insa deoacamdata nu ma pot opri din a-l bea cand incep. Cand am baut prima data mi-am dat seama ce inseamna o viata numai lapte si miere
  •     Teatrul – as merge non stop – as dormi in teatre daca s-ar putea
  •     Libertatea – aici pot sa includ si fluturii – mi se par fascinanti si de ce nu si pestii.

Desigur ca lista poate sa continue cu multe alte lucruri, dar preferintele de top sunt acestea. La urma urmei nu cred ca trebuie sa avem in vedere numai lucrurile placute ci si oamenii. Iar aici daca ar fi as pune-o si pe nepotica mea pe locul doi. Are doi anisori si e o nastrusnica. Iti cam zdruncina ideile si-ti cam zguduie lumea, dar ce sa-i faci?! E de-a noastra si ea.